sign

Zwiększanie skuteczności e-mail i CRM

Istota sprawnego upraszczania życia marketerów tkwi w bogatym doborze różnorodnych narzędzi oraz dobrym grupowaniu danych tak, aby sprawnie wzmacniać działania marketingowe.

Profile Exporter to kolejny innowacyjny sposób, który zapewnia możliwość jeszcze bardziej spersonalizowanej komunikacji z potencjalnymi klientami, a co za tym idzie – lepszą wydajność. Funkcja ta podnosi skuteczność e-mail marketingu, uzupełniając system CRM o zadeklarowane przez użytkownika informacje, jak również o dane niezadeklarowane (tj. wielkość zaangażowania czyli Engagement Score, zainteresowanie produktem i wyniki wyszukiwania), w celu stworzenia jeszcze lepszego profilu klienta w sieci. Wypełniając te luki, marketerzy są w stanie zapewnić jeszcze bardziej dopasowane interakcje w celu poprawy skuteczności swoich działań.

Niedawna współpraca IgnitionOne z firmą Phillips, mająca na celu zwiększenie konwersji w  e-mailingu, pokazała, że dzięki użyciu Profile Explorer, platforma była w stanie skutecznie dopasować istniejące dane zadeklarowane, takie jak adresy e-mail, z danymi niezadeklarowanymi, tj. Engagement Score, zainteresowanie produktem, parametry bieżących odwiedzin oraz parametry częstotliwości odwiedzin. Wszystko to pozwoliło firmie Phillips na super skuteczne targetowanie treści skierowanych do użytkowników z dużą skłonnością do konwersji, dostosowując tematy e-maili i ich zawartość tak, aby dotyczyły wyłącznie produktów, którymi użytkownicy byli wcześniej zainteresowani. W rezultacie, firma Phillips doświadczyła ogromnego wzrostu wszystkich wskaźników KPI:, 90% wzrost open rate, 340% poprawę CTR oraz 250% poprawę CPA.Profiler-chart_CS5

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *