handbook2

The Retail Marketer’s Handbook

Podróż konsumenta  online nigdy nie była tak istotna jak dziś. Rozwój e-commerce oraz nowych technologii, a także zjawiska  globalizacji i konsumpcjonizm, połączone z  ciągłym pędem życia oraz wyższymi oczekiwaniami i wymaganiami konsumenckimi, wpływają na ogromny wzrost znaczenia sprzedaży internetowej.

Konkurencja jest duża, więc ważne jest, żeby komunikować się z klientem w mądry i przemyślany sposób. Jeżeli chcemy skutecznie zachęcić klienta do zakupów, powinniśmy dobrze zaplanować całą ścieżkę zakupową.

Wielu marketerów zastanawia się, jak można najskuteczniej dotrzeć do odbiorców. Spieszymy z małą podpowiedzią! Specjalnie dla Was przygotowaliśmy The Retail Marketer’s Handbook – zbiór porad, przykładów i narzędzi pokazujących, jak podwyższyć zaangażowanie i konwersję, jak budować relację i lojalność posprzedażową, jak targetować konsumentów po frazach, jakie wpisują w wyszukiwarce oraz wiele innych.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z The Retail Marketer’s Handbook. Plik możecie ściągnąć z naszej strony: http://bit.ly/RetailMarketersHandbook.