City-Landscape

Nowe produkty Apple i ich potencjał dla marketerów

Nieco ponad 2 tygodnie temu Apple przedstawiło swoje nowe produkty: iPhone 6, iPhone 6 Plus i Apple Watch. Wzbudziły one wiele emocji zarówno wśród konsumentów, jak i w środowisku marketerów. Przedstawiono kilka możliwości dla marek. Poniżej prezentujemy, na co warto zwrócić uwagę:

Większy Rozmiar Ekranów: Jeśli chodzi o surfowanie po sieci, granie w gry etc., wielu konsumentów preferuje większy ekran. Apple dostosowało swój nowy produkt do preferencji użytkowników, zapewniając w nowych iPhonach ekrany o przekątnych 4,7 i 5,5 cala, co w konsekwencji może stać się bodźcem do wzmożenia cyfrowej reklamy wideo, jak również zaangażowania w media społecznościowe za pośrednictwem telefonu. Co więcej, większy rozmiar ekranu oznacza, że w skrzynce odbiorczej widocznych jest więcej wiadomości, a w linii tematu widocznych jest więcej znaków.

NFC: Nowe telefony Apple uwzględniają też near-field communication (NFC) i ApplePay. Pomimo faktu, że wielu detalistów stwierdziło, że nie ma zamiaru akceptować ApplePay, serwis oferuje wiele korzyści dla marketerów. Sprzedawcy mogą włączać ApplePay w swoje mobilne aplikacje, umożliwiając klientom zakup i zapłatę za produkty bezpośrednio z ich urządzeń, a także daje marce możliwość regularnej komunikacji ze swoimi klientami. Zegarek również ma być wyposażony w NFC. Technologia ta pozwala też na zebranie większej ilości danych.

iOS8: jest kilka nowych funkcji, o których należy pamiętać jeśli chodzi o iOS8. Nowy system pozwala użytkownikom np. zlokalizować, które aplikacje najbardziej intensywnie zużywają baterię. Funkcja „Quick Website Search”  zapamiętuje strony, które użytkownicy wyszukują najczęściej. Na przykład, jeśli użytkownik często odwiedza Allegro, gdzie szuka akcesoriów dla psów,  użytkownik może wpisać w przeglądarce frazę „Allegro smycz pies”, by zobaczyć listę wyników na Allegro. Z racji tego, że wyniki wyszukiwania Google są eliminowane w tej funkcji, marketerzy muszą uwzględnić ten czynnik w swoich strategiach SEO/SEM.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *