dms 30

IgnitionOne Digital Marketing Suite 3.0

Jakiś czas temu, IgnitionOne wydało najnowszą wersję swojego Digital Marketing Suite (DMS) – DMS 3.0. Dzięki najbardziej uproszczonej w branży nawigacji wieloproduktowej, większej integracji marketingu i reklamy, analizy między-produktowej oraz wizualizacji z w pełni konfigurowalnym kokpitem, wielokanałową kombinacją kanałów medialnych oraz wizualizacjami, nowe wydanie ułatwia życie marketerów jeszcze bardziej.

DMS 3.0 oferuje w pełni zintegrowany hub w samym jego centrum, co pozwala marketerom na :

  • Lepsze zrozumienie i segmentację użytkowników poprzez Data Management Platform (DMP), które łączy tradycyjne możliwości marketingowe bazy danych z cyfrowymi profilami na bazie cookies.
  • Bezproblemowe aktywowanie targetowanych mediów oraz dynamiczne wiadomości na wszystkich urządzeniach na przestrzeni wszystkich kanałów, w tym w wyszukiwarkach, reklamie odsłonowej, na urządzeniach przenośnych, w mediach społecznościowych, e-mailach oraz spersonalizowanych treściach strony.
  • Korzystanie z obu, natywnych oraz dostarczanych przez strony trzecie rozwiązań, podczas pozyskiwania kompletnego obrazu danych klienta.

Najważniejsze funkcje:

  • W pełni zintegrowana technologia marketingu: Digital Marketing Hub oraz Channel Management
  • Dane w mgnieniu oka z dostosowanych paneli: W pełni konfigurowalny kokpit z układem widget’ów cross-media, które służą jako centralna strona główna.
  • Media Mix Modeling:  Możliwość określenia optymalnych wydatków na media na przestrzeni wszystkich cyfrowych kanałów marketingowych oraz kampanii.
  • Attribution Visualizations: Pełne możliwości atrybucji mediów i marketingu z wizualizacjami ukazującymi zakres oczekiwania, pierwsze/ostatnie kombinacje ekspozycji oraz asystę kanału/wydawcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *