Untitled

Google Shopping + Predictive Bid Optimization = Nowe Możliwości dla Detalistów

Jako kolejne ze swoich zastosowań, IgnitionOne wprowadziło niedawno pełne wsparcie dla Google Shopping. Oznacza to, że detaliści mogą obecnie zarządzać, optymalizować i składać sprawozdania ze swoich kampanii zakupowych prowadzonych za pośrednictwem platformy DMS i śledzić powiązania produktów poprzez centralny interfejs użytkownika.

Co więcej, mają teraz do dyspozycji technologię predykcyjnej optymalizacji bidów, która z góry przewiduje skuteczność kampanii na różnych jej etapach, a następnie je automatycznie optymalizuje. W ten sposób, marketingowcy są w stanie zmaksymalizować zwrot z inwestycji i uzyskać jak najwięcej ze swoich działań marketingowych.

campaign-screen1-1024x541

Przedstawiciele e-commerce mają teraz możliwość a zarazem powinność zarządzania swoim strumieniem produktu i targetowania poprzez ekosystem AdWords, co może wymagać profesjonalnej asysty. Dzięki integracji Google Shopping z systemem DMS, detaliści mogą czerpać korzyści całkowicie zintegrowanych kampanii paid search oraz mają zdolność do przewidywania skuteczności wszystkich reklam całościowo na określonym etapie wydatków.

products-view-1024x541

Najważniejsze cechy:

  • Campaign Management umożliwia marketerom tworzenie i edytowanie kampanii zakupowych, grup reklamowych i zarządzanie bidami w Grupach Produktów
  • Feed management daje marketerom możliwość określenia kanału Merchant Center i śledzenia adresów URL dla Google Shopping.
  • Robust Analytics zapewnia wgląd w raporty kampanii, grupy reklamowe i raporty z reklam, grupy produktów i szczegółowe raporty dotyczące produktu.
  • Predictive Bid Optimization z góry przewiduje skuteczność kampanii na różnych etapach wydatków i automatycznie optymalizuje.
  • Mobile Support dostarcza produkty detalistów do urządzeń, które klienci używają najczęściej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *