handcrafted-2

Digital Marketing Report: Q3 2016

Nadszedł czas na kolejny Digital Marketing Report od IgnitionOne!

Przedstawiamy najnowsze trendy w kategoriach search, display, mobile w Q3.

  1. W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, wydatki na reklamę w wyszukiwarkach mobilnych rosną. Trend ten ma związek z chęcią Google’a do prowadzenia działań dywersyfikacyjnych w obrębie digital marketingu i eksploracji nowych możliwości monetyzacyjnych.

3

2. Google rośnie w programmatic display – w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, wydatki u tego wydawcy zwiększyły się o 32%., zajmując już 28% całego tortu programmatic display. Z kolei Facebook zanotował spadek… Z raportu dowiecie się, co jest przyczyną tej zmiany ;).

1

2

Znajdujemy się obecnie w niezwykle interesującej erze digital marketingu – uważa Will Margiloff, CEO IgnitionOne – Tradycyjne kanały digitalowe takie jak search czy display osiągnęły stabilność, która pozwala marketerom patrzeć odważniej w innowacje i poszukiwać nowych sposobów dotarcia i metod na poprawę rezultatów działań. Patrząc na świat,w którym VR i Internet Rzeczy stają się coraz bardziej powszechne, ekscytującym będzie patrzenie na to, jak marki będą się rozwijać, które innowacje się przyjmą, a które upadną.

Aby dowiedzieć się więcej, pobierz IgnitionOne Digital Marketing Report Q3.