untitled-design-30

Digital Marketing Report: Q2 2016

Jak co kwartał, przychodzimy do Was z kolejnym raportem poświęconym Digital Marketingowi. W najnowszym Q2 znajdziecie dane związane m.in. z obszaru programmatic oraz wyszukiwani w sieci (desktopowymi oraz mobile’owymi). Jesteście ciekawi, co jeszcze znajdziecie w raporcie?

  1. W Europie w segmencie urządzeń, mobile konsekwentnie „podżera” desktop: w drugim kwartale proporcje korzystania z urządzeń wynosiły już tylko 33% do 67%.q2-1

     

  2. Jak te proporcje rysują się w naszych kluczowych segmentach: motoryzacji, turystyce i wypoczynkowi oraz sprzedaży detalicznej? Są one zbliżone do ogólnej tendencji; wyjątkiem jest kategoria turystyki i wypoczynku, gdzie mobile nieznacznie, ale jednak, wyprzedził już desktop!q2-2

     

  3. Jak na tym tle rysuje się wskaźnik „scoring”? Jest to pomiar zainteresowania użytkowników daną ofertą bądź produktem oraz skłonność do konwersji. Używamy go, by określić i zrozumieć poziom zaangażowania użytkownika. I tak, porównując dane z analogicznym okresem w 2015 roku, najbardziej „zaangażowaną” branżą była motoryzacja, gdzie wskaźnik scoringu wzrósł aż o 121%! Wzrosty zanotowały też także pozostałe kategorie: turystyka i wypoczynek oraz handel detaliczny.

q2-3

Chcesz zapoznać się z całym raportem Q2? Zapraszamy na stronę http://www.ignitionone.com/digital-marketing-report-q2-2016/.